Případová studie Kasko: Jsme nároční a chceme to nejlepší

Tato případová studie si zaslouží emocionální úvod, taková totiž první online schůzka byla.
Výkonný ředitel Ing. Petr Valda nás naprosto odzbrojil informacemi i jasným zadáním, co je potřeba vyřešit, a šéf IT Honza Suchánek znalostmi, přehledem v oblasti IT a v průběhu testování naprosto jedinečnými připomínkami, návrhy řešení a jednoznačně hlášením bugů v průběhu testovací fáze nového modulu. Pánové na svém místě, klobouk dolů. 🙇
Úvodní věta pana Valdy na prvním meetingu ihned po byla a je nezapomenutelná: “Podívejte, my budeme také nároční, jsme specifičtí požadavky a budeme vyžadovat úpravy jako Beneš a Lát, četl jsem Vaši případovku na blogu a i to, že běháte.”
Máme další rekord!
Časově jsme trhli rekord, zvládli jsme vyvinout na míru nový modul Obaly plus pro zaměstnance firmy Kasko za 3 měsíce. Když totiž vyběhnete, musíte doběhnout v časovém rozmezí, v jakém se dohodnete. To platí i pro vývoj. 🙂
Kasko je ryze česká společnost zaměstnávající téměř 400 lidí s tradicí od roku 1992. Svým zákazníkům poskytují komplexní služby v oboru vstřikování plastů. Součást jejich služeb je také vývoj a konstrukce výrobků, výroba forem a nástrojů, montáž, svařování a kompletace dílů. Kladou velký důraz na kvalitu odvedené práce a inovace. Proto hledali partnera, který je ve svém oboru inovacemi takřka posedlý, má výtečné reference a je otevřený ke smysluplným rozšířením.
Chceme Lunchdrive
Všechny potřeby Lunchdrive splňoval až na rozpad obalů. Po prvotním testu a zkoušce z jejich strany padlo jednoznačné, chceme Vás a chceme vlastní obaly.
Zadávací dokumentace byla jednoduchá. Dokud se nevydefinovalo následné:
- na kterých všech místech se toto kritérium má zobrazovat,
- jak se tlačítka budou ideálně chovat
- kde všude budou dále tyto detaily k dohledání
- v jakých výstupech se mají zobrazovat a stahovat.
- vs. web, aplikace, terminály, API.
A bylo zaděláno na práci ve všech částech Lunchdrive mimo jídelníčku a vyúčtování 😅 🙌
Vyvíjet, testovat, přidávat, zobrazovat a testovat pohledem uživatele i obsluhy
Všechno fungovalo perfektně, nasazení, průběh objednávání, ale chování strávníků může být i jiné než všichni znají a očekávají. Ale i to, se nám podařilo odladit. Díky panu Suchánkovi je tento modul doslova a do písmene bezchybný. S jeho svolením ukážeme naprosto jedinečné hlášení souběhu akcí, které výdejní terminál prostě nezchroupal:

Za dva dny bylo vše opraveno a vyřešeno k plné spokojenosti. Prostě i to k nasazení nové funkcionality patří. Některé případové studie o tom nemluví, my ale ano. 😏
A jakže tedy Lunchdrive v Kasku používají?
Zaměstnanci Kasko využívají přihlášení emailem i stávajícím docházkovým čipem s volbou 3 druhů vlastních obalů. V jídelníčku používají navíc vlastní uzávěrku jídel, obsluha kantýny dokáže před samotným výdejem odbavit jídla do jídlonosičů i krabiček. A pak si přepne na stávající výdej na talíř. Do reportů se propisují jak dodatečné výdeje, pokud to počet porcí dovolí, stejně jako informace, zda-li bylo jídlo vydáno ručně či pomocí čipu. Přehled musí být!

A jak vidí naše společné fungování šéf IT departmentu pan Jan Suchánek?
Takto má vypadat příkladná, rychlá a efektivní spolupráce: Poptat, nasadit, otestovat -> provozovat. Žádné zdržování, žádné zbytečné dotazy. Vše šlo jak po drátkách.
Z naší strany naprostá spokojenost. Velmi oceňuji hlavně přátelský a přitom zcela profesionální přístup týmu Lunchdrive. Po dlouhé době jsem měl opět pocit, že je zde firma, která nemá zisk z projektu na prvním místě.
Děkujeme Kasku za to, že si Lunchdrive pro řešení závodního stravování pro sebe i další firmy v závodu vybralo, udělali jste Lunchdrive mnohem bohatší nejen o funkcionality a zkušenosti, ale hlavně jste se přidali k dalším našim srdcovým klientům. 💙