Případová studie: Rohlík jede na Lunchdrive
Jedničku na trhu online supermarket Rohlik.cz není třeba sáhodlouze představovat, udávají trendy, jsou leadeři a od listopadu 2023 využívají jeho zaměstnanci z celé republiky Lunchdrive pro objednávání jídel. I když jejich brněnská pobočka má delší historii, jede na Lunchdrive už 3 roky. I díky tomu mu věří, jsou s ním spokojeni a rozšířili spolupráci na celou republiku. Data zaměstnanců se rovnou synchronizují z OKbase (HR řešením pro mzdy, personalistiku a docházku od OKsystemu). Když už automatizace, tak pořádná, co dává smysl, šetří čas a tím i finance.
Rohlik.cz řeší nákupy nás všech, Lunchdrive jejich obědy!
Rohlik.cz potřeboval totiž podchytit nejen samotné objednávání, ale i automatické výpočty stravného zaměstnanců, volitelnost výdejních míst, měst a označování jídel. Když totiž pokrýváte svým podnikáním celou republiku, potřebujete nejen vychytat výdeje na různých pobočkách, ale umožnit i objednávání od svých dodavatelů jídel po celé republice všem vašim zaměstnancům.
Hádejte, kdo to umí? Přeci Lunchdrive.cz
Celé nasazení a popsání procesů i možností bylo hotové do 2 měsíců. A to ne, že by se čekalo na to, až se Rohlik.cz rozmyslí a připraví procesy, tady musíme přiznat, že se čekalo na obrovskou změnu logiky doručování v Lunchdrive.cz. Umožnění výběru doručovacích míst jednotlivým střediskům po celé republice. My jsme rádi, že nás v tom Rohlik.cz popostrčil 😂 Co to v praxi znamená?
A zrodil se produkt LUNCHNET
V Lunchdrive totiž dokážeme pospojovat dodavatele se středisky firem bez ohledu na lokalitu, nastavit výdejní místa, koncové ceny a počítat napříč tím vším i o zaměstnaneckých příspěvcích, uzávěrky a další parametrizace jídelníčků to je jen taková třešnička, kterou tuníme už 10 let. Transparentnost a automatizace hraje pro Rohlík i pro nás prim, tudíž každý v systému, ať už zaměstnanec, personalista nebo dodavatel jídla má k dispozici aktuální data o všem, co se objednalo, na pár kliků.
Jedeš z Ostravy do Prahy? O hladu nebudeš…
I to jde! Pokud totiž ostravský zaměstnanec potřebuje vyrazit na pracovní cestu do Prahy, nezůstane o hladu….Vyhledá si nabídku daného dodavatele a objedná si oběd na daný den do dané pobočky. Vyjede a jídlo mu dodavatel dodá. Co víc si přát?
A co dodavatelé stravy? O ty je také postaráno!
Ti mají k dispozici veškerá data nejen o primární pobočce, kterou stravují, ale především i o těch návštěvách z jiných měst, dokážou si vytáhnout data, na kterou pobočku si kdo, co objednal a přidanou hodnotou jsou expediční listy včetně tisku etiket na polep krabiček se jménem strávníka.
Napojit Lunchdrive na OKbase? Není problém.
Co si budem, ručně nahazovat zaměstnance, updejtovat jejich parametry, a pak stahovat ručně data o výpočtu stravy, nedává smysl. S OKbase a Rohlíkem jsme dali hlavy dohromady, popsali si pěkně procesy a skrze API nastavili automatickou oboustrannou komunikaci systémů. Teď si Lunchdrive 1x denně stahuje z OKbase aktualizaci dat zaměstnanců a 1x měsíčně posílá do OKbase data jaká je částka za každého zaměstnance, která má být jako srážka ze mzdy za stravu. A je to. Nikdo z HRistů se nemusí o nic starat.
Chcete čísla za Lunchdrive?
4 dodavatelé, 10 míst doručení, 4 města
8 hodin měsíčně ušetřeno na výpočtech mezd
40 hodin měsíčně ušetřeno dodavatelům jídel na procesech s objednáváním
5 hodin měsíčně ušetřeno dodavatelům na vyúčtování
A co čísla za API komunikaci OKbase a Lunchdrive?
10 hodin měsíčně ušetřené díky předávání dat o objednávkách
4 hodiny měsíčně ušetřené díky automatickému nahrávání zaměstnanců z OKbase