Zbrusu nový design vašeho veřejného profilu
Došlo i na něj! Ti z Vás, kteří používají veřejný profil, nyní mají možnost, vyladit ho k dokonalosti. A to nejen vizuálně, ale i z hlediska online marketingu.
V nastavení veřejného profilu si nově můžete zvolit promo obrázek a vaše logo. Logo je navázané na Váš jídelníček a promo obrázek se poté bude zobrazovat na Vašem veřejném profilu.
Řada klientů nevyužívá pro svoje gastro podnikání webovou prezentaci a proto jsme přidali novou funkcionalitu pro rozšíření online marketingu. Ve Vašem profilu v nabídce web nyní najdete:
Vlastní iframe – Kód, který vložíte do svého webu či intranetu a on automaticky zajistí na zadané místo zobrazování jídelníčku, který nahráváte do Lunchdrive.
Title stránky – Titulek stránky ukazuje vyhledávačům „správnost“ obsahu stránky a zvyšuje tak skóre relavantnosti. Např. Rozvoz českých jídel po celé ČR, Závodní stravování Krpálek Pardubice, Vyhlášená jídelna s Vámi už 104 let, atd.
Keyword stránky – Klíčová slova stránky je dobrá zadat 3 až 4 klíčová slova, která se vztahují k vašim poskytovaným službám: Např. rozvoz jídel, catering, závodní stravování, obědy domů (ty se veřejně nezobrazují)
Description stránky – Popis stránky doplňuje titulek a při sdílení na sociální sítě zobrazuje tyto informace, také napomáhá zvyšovat skóre relevantnosti stránky a usnadňuje vyhledávání uživatelům internetu. V našem případě Rodinné recepty i trendová jídla, která nás vzala za srdce! Přijďte zažít, co znamená milovat výtečné jídlo!
Při sdílení se pak na Facebooku objeví všechna tato uložená data následujícím způsobem:
S případným nastavením jako vždy rádi pomůžeme, dotazy rádi zodpovíme, online kampaň navrhneme i nastavíme!
Přejeme úspěšné sdílení a spokojené strávníky!