22 důvodů, proč dát přednost Lunchdrive před eshopem
Proč to píšeme? Protože víme, že pokud v dnešní době uspějete, tak Vám eshop přestane stačit a výroba se rozjede pod rukama. Budete se pak omlouvat zákazníkům, budete se dohadovat v týmu a to jen proto, že jste zvolili nedostačující řešení. Eshop je totiž primárně určený pro prodej hotových výrobků či služeb, ale ne pro gastronomii či pekařský a cukrárenský sortiment. Eshop totiž nemá dostatečné funkce pro řízení a správu objednávek v časovém období. Také se neumí přizpůsobit nejdůležitějším vlastnostem a preferencím gastro provozu v čase jako jsou limity výroby, možnosti rozvozu, atd.
Pokud totiž chcete vyrábět a následně vydávat či rozvážet od 60 – 1500 jídel či potravinových výrobků každý den, potřebujete, aby měl Váš zákazník:
- Možnost objednat kdykoliv
Zákazník musí mít možnost objednat si z Vaší nabídky kdykoliv bez omezení. I když máte zrovna zavřeno, nejste na telefonu, mailu či sociálních sítích. Jedině tak můžete znát svoje objednávky na 14 dní dopředu.
- Pevně danou uzávěrku
Musí být pevně stanovená. Díky tomu se provoz hladce ukočíruje, zákazník ví, že si musí objednat 2 dny předem do 13.00 hodin nebo ten den do 8.00.
- Volbu vyzvednutí a rozvozu
Můžete si zvolit jestli chcete jen rozvážet, jen vydávat z okénka nebo obojí. Zákazník si tak může vybrat, jestli si v úterý jídlo vyzvedne u okénka a ve čtvrtek nechá od Vás dovézt domů.
- Možnost vybrat si, jak zaplatí
Zákazníci jsou různorodí a každý z nich požaduje a důvěřuje jinému systému. Někdo si předplatí obědy na měsíc dopředu, jiný preferuje hotovost při předání, další platí jen online a firma chce fakturu se splatností.
Dejme tomu, že si to až sem ukočírujete s vypětím sil a excelů sami. Od pátého bodu potřebujete mít možnost pracovat se všemi vstupními informacemi od zákazníků, tak jak přicházejí, a to následovně:
- Nahrát a rozeslat všem klientů jídelníček na 14 dní dopředu
Víme totiž, že když ve středu nahodíte jídelníček na týden dopředu v pátek budete mít z 81% potvrzené objednávky v systému. Co chcete víc?
- Dát na kuchyň/výrobnu jasný přehled objednávek na daný den
Co vidíš? Tak vidíš! Klikněte na konkrétní datum a uvidíte všechny objednávky pro kuchyň. Když chcete mít maximální přehled pro nákup a přípravu, kliknete na týdenní souhrn a bude mít jasno, jak rozvrhnout výrobu a co nakoupit.
- Zabalit, označit a připravit, teď!
Tento bod může zabrat dvěma lidem klidně dvě hodiny času. Pokud ale vytisknete přehled na expedici podle tras i výdejen s etiketami se jmény zákazníků a označením jídla, zabere to jednomu člověku půl hodiny! A chybovost je NULA!
- Připravit trasy pro expedici a řidiče včetně dodacích listů
Vše už máte nachystáno v přepravkách, boxech, termoboxech či jídlonosičích a vyráží se. Řidič dostává svůj plán trasy s poznámkami, dodací listy do firem a jednoduché dodáky pro klienty. A jeď!
- Zúčtovat hotově/na fakturu/zálohou
Chcete si vylepšit Cash flow? Přijímejte zálohy předem! Chcete mít vše online? Založte si Stripe účet a propojte ho! Hotově? Kasírujete denně či po týdnu? Vyúčtování si vytisknete dle libosti a zvoleného období. Faktura za stravování pro 200 zaměstnanců? Stačí kliknout v Lunchdrive a vygeneruje se faktura se všemi přílohami. Ze systému ji rovnou pošlete i na email účetní.
Ruku na srdce. Tohle eshop rozhodně neumí. A teď přichází ta nejvíc užitečná a neuvěřitelná část! Funkce, kterými si ohlídáte procesy, stropy ve výrobě a dopravě, databázi zákazníků a vše kolem peněz.
- Chytré porce
Na úterý jenom 200 porcí roastbeefu, na pátek 250 Valentýnských balíčků a na pondělí 70 kváskových chlebů. Nastavíte si svoje limity, a když se bude v čase blížit vyprodání, automaticky Vás upozorníme. Pokud bude vyprodáno a limity nenavýšené, nikdo si položku již neobjedná.
- Vlastní trasy
Svoje vlastní trasy si nadefinujete podle možností. Přiřadíte klientovi a systém je bude automaticky řadit každý den do trasy, kam patří.
- Vlastní výdejny
Máte jednu či dvě provozovny, jezdíte s foodtruckem? Vytvořte si síť poboček či míst výdeje, kolik potřebujete a zákazník si bude moci vybrat, kterou který den navštíví pro vyzvednutí objednávky.
- Ceny dopravy
Nikdo nechce dovážet polévku za 30 Kč na adresu na konci města. Nadefinujte si ceny dopravy a pokud objednávka nebude naplněna, doprava se automaticky napočítá. Každý den samozřejmě 🙂
- VIP ceny dopravy
Doprava za nula? Nebo za 20 Kč nebo dokonce za 200 Kč? Každému z klientů můžete nastavit individuální cenu dopravy.
- Firemní oprávnění/správa zaměstnanců
Pokud zavážíte jídla do firem, vytvoříte roli firemního správce a ten si všechny svoje ovečky ohlídá sám. Koho přidá či odebere je už jen a jen na něm. Každý strávník si objednává sám za sebe a obědy se účtují na firmu. Jak prosté, že?
- Terminálové řešení pro výdej i objednávání
Někde je třeba vyřešit i odbavení výdeje a objednávání na pracovištích. Objednávání a následný výdej pomocí RFID docházkových karet, QR kódů či čárových kódů. I to Lunchdrive umí.
- Tisk etiket a štítků
Jedna z nejoblíbenějších funkcí. Z objednávek jednotlivců nebo celé firmy máte ze systému možnost vytisknout etikety na krabičky s jídly. Celý popis, označení, jméno strávníka včetně jeho poznámky pro daný den.
- Vyúčtování i detailní vyúčtování
Money, money, money. Ve vyúčtování vidíte vše. Online platby, přijaté zálohy v hotovosti a všechny objednávky daného účtu. Ať se jedná o rodinu nebo 300 zaměstnanců firmy. Vše se dá stáhnout a dále s daty pracovat.
- Slev a příplatky v procentech i korunách
Velký odběr = velká sleva 🙂 Věrný zákazník může mít také slevu. Jakou jim můžete dát, víte jen a jen Vy. Jestli dohodnete 10 Kč příplatek za donášku až do bytu, je také na Vás.
- Databáze jídel
Nemusíte se zatěžovat vypisováním menu každý den, otevřete jídelníček a našeptávač Vám z Vaší databáze automaticky nabídne všechna jídla podle zadaných písmen. Prosté, že?
- Šablony a stálé nabídky
Koncept nabídky máte na každý týden stejný, jednou ho nastavíte včetně cen a kódů a pak už podle něj pojedete. Jestli máte nějakou stálou nabídku (řízek či smažák :), automaticky se připojí pod tu denní. Do profilu, na web i do mailu.
- Nápověda, pomoc a školení
Jsme tady. Známe největší úskalí rozvozů a výdejů, přehmaty řidičů i popletených recepčních 🙂 Víme, jak nastavit účet a když je třeba něco smysluplného odladit či vylepšit, jdeme hned do toho!
Sečteno a podtrženo, Lunchdrive nonstop každý den odbavuje všechny druhy klientů napříč jídelnami, restauracemi i výrobnami a zároveň šetří hodiny času, chyb a nedorozumění majitelům provozů a jejich týmu. Umí tohle Váš eshop? 🙂
Otevřete si bezplatný účet a vyzkoušejte ho.
Nebo zavolejte a zjistěte ještě víc.
Nic tím neztratíte, jen a jen získáte!