22 důvodů, proč dát přednost Lunchdrive před eshopem

Proč to píšeme? Protože víme, že pokud v dnešní době uspějete, tak Vám eshop přestane stačit a výroba se rozjede pod rukama. Budete se pak omlouvat zákazníkům, budete se dohadovat v týmu a to jen proto, že jste zvolili nedostačující řešení. Eshop je totiž primárně určený pro prodej hotových výrobků či služeb, ale ne pro gastronomii či pekařský a cukrárenský sortiment. Eshop totiž nemá dostatečné funkce pro řízení a správu objednávek v časovém období. Také se neumí přizpůsobit nejdůležitějším vlastnostem a preferencím gastro provozu v čase jako jsou limity výroby, možnosti rozvozu, atd.

Pokud totiž chcete vyrábět a následně vydávat či rozvážet od 60 – 1500 jídel či potravinových výrobků každý den, potřebujete, aby měl Váš zákazník: 

  1. Možnost objednat kdykoliv

Zákazník musí mít možnost objednat si z Vaší nabídky kdykoliv bez omezení. I když máte zrovna zavřeno, nejste na telefonu, mailu či sociálních sítích. Jedině tak můžete znát svoje objednávky na 14 dní dopředu.

  1. Pevně danou uzávěrku

Musí být pevně stanovená. Díky tomu se provoz hladce ukočíruje, zákazník ví, že si musí objednat 2 dny předem do 13.00 hodin nebo ten den do 8.00. 

  1. Volbu vyzvednutí a rozvozu 

Můžete si zvolit jestli chcete jen rozvážet, jen vydávat z okénka nebo obojí. Zákazník si tak může vybrat, jestli si v úterý jídlo vyzvedne u okénka a ve čtvrtek nechá od Vás dovézt domů. 

  1. Možnost vybrat si, jak zaplatí  

Zákazníci jsou různorodí a každý z nich požaduje a důvěřuje jinému systému. Někdo si předplatí obědy na měsíc dopředu, jiný preferuje hotovost při předání, další platí jen online a firma chce fakturu se splatností. 

Dejme tomu, že si to až sem ukočírujete s vypětím sil a excelů sami. Od pátého bodu potřebujete mít možnost pracovat se všemi vstupními informacemi od zákazníků, tak jak přicházejí, a to následovně: 

  1. Nahrát a rozeslat všem klientů jídelníček na 14 dní dopředu

Víme totiž, že když ve středu nahodíte jídelníček na týden dopředu v pátek budete mít z 81% potvrzené objednávky v systému. Co chcete víc?

  1. Dát na kuchyň/výrobnu jasný přehled objednávek na daný den

Co vidíš? Tak vidíš! Klikněte na konkrétní datum a uvidíte všechny objednávky pro kuchyň. Když chcete mít maximální přehled pro nákup a přípravu, kliknete na týdenní souhrn a bude mít jasno, jak rozvrhnout výrobu a co nakoupit.

  1. Zabalit, označit a připravit, teď!

Tento bod může zabrat dvěma lidem klidně dvě hodiny času. Pokud ale vytisknete přehled na expedici podle tras i výdejen s etiketami se jmény zákazníků a označením jídla, zabere to jednomu člověku půl hodiny! A chybovost je NULA!

  1. Připravit trasy pro expedici a řidiče včetně dodacích listů 

Vše už máte nachystáno v přepravkách, boxech, termoboxech či jídlonosičích a vyráží se. Řidič dostává svůj plán trasy s poznámkami, dodací listy do firem a jednoduché dodáky pro klienty. A jeď!

  1. Zúčtovat hotově/na fakturu/zálohou

Chcete si vylepšit Cash flow? Přijímejte zálohy předem! Chcete mít vše online? Založte si Stripe účet a propojte ho! Hotově? Kasírujete denně či po týdnu? Vyúčtování si vytisknete dle libosti a zvoleného období. Faktura za stravování pro 200 zaměstnanců? Stačí kliknout v Lunchdrive a vygeneruje se faktura se všemi přílohami. Ze systému ji rovnou pošlete i na email účetní. 

Ruku na srdce. Tohle eshop rozhodně neumí. A teď přichází ta nejvíc užitečná a neuvěřitelná část! Funkce, kterými si ohlídáte procesy, stropy ve výrobě a dopravě, databázi zákazníků a vše kolem peněz. 

  1.  Chytré porce

Na úterý jenom 200 porcí roastbeefu, na pátek 250 Valentýnských balíčků a na pondělí 70 kváskových chlebů. Nastavíte si svoje limity, a když se bude v čase blížit vyprodání, automaticky Vás upozorníme. Pokud bude vyprodáno a limity nenavýšené, nikdo si položku již neobjedná. 

  1. Vlastní trasy

Svoje vlastní trasy si nadefinujete podle možností. Přiřadíte klientovi a systém je bude automaticky řadit každý den do trasy, kam patří. 

  1. Vlastní výdejny

Máte jednu či dvě provozovny, jezdíte s foodtruckem? Vytvořte si síť poboček či míst výdeje, kolik potřebujete a zákazník si bude moci vybrat, kterou který den navštíví pro vyzvednutí objednávky. 

  1. Ceny dopravy

Nikdo nechce dovážet polévku za 30 Kč na adresu na konci města. Nadefinujte si ceny dopravy a pokud objednávka nebude naplněna, doprava se automaticky napočítá. Každý den samozřejmě 🙂 

  1. VIP ceny dopravy

Doprava za nula? Nebo za 20 Kč nebo dokonce za 200 Kč? Každému z klientů můžete nastavit individuální cenu dopravy. 

  1. Firemní oprávnění/správa zaměstnanců

Pokud zavážíte jídla do firem, vytvoříte roli firemního správce a ten si všechny svoje ovečky ohlídá sám. Koho přidá či odebere je už jen a jen na něm. Každý strávník si objednává sám za sebe a obědy se účtují na firmu. Jak prosté, že? 

  1.  Terminálové řešení pro výdej i objednávání

Někde je třeba vyřešit i odbavení výdeje a objednávání na pracovištích. Objednávání a následný výdej pomocí RFID docházkových karet, QR kódů či čárových kódů. I to Lunchdrive umí.

  1. Tisk etiket a štítků

Jedna z nejoblíbenějších funkcí. Z objednávek jednotlivců nebo celé firmy máte ze systému možnost vytisknout etikety na krabičky s jídly. Celý popis, označení, jméno strávníka včetně jeho poznámky pro daný den. 

  1.  Vyúčtování i detailní vyúčtování 

Money, money, money. Ve vyúčtování vidíte vše. Online platby, přijaté zálohy v hotovosti a všechny objednávky daného účtu. Ať se jedná o rodinu nebo 300 zaměstnanců firmy. Vše se dá stáhnout a dále s daty pracovat. 

  1.  Slev a příplatky v procentech i korunách

Velký odběr = velká sleva 🙂 Věrný zákazník může mít také slevu. Jakou jim můžete dát, víte jen a jen Vy. Jestli dohodnete 10 Kč příplatek za donášku až do bytu, je také na Vás. 

  1. Databáze jídel

Nemusíte se zatěžovat vypisováním menu každý den, otevřete jídelníček a našeptávač Vám z Vaší databáze automaticky nabídne všechna jídla podle zadaných písmen. Prosté, že? 

  1.  Šablony a stálé nabídky

Koncept nabídky máte na každý týden stejný, jednou ho nastavíte včetně cen a kódů a pak už podle něj pojedete. Jestli máte nějakou stálou nabídku (řízek či smažák :), automaticky se připojí pod tu denní. Do profilu, na web i do mailu. 

  1. Nápověda, pomoc a školení 

Jsme tady. Známe největší úskalí rozvozů a výdejů, přehmaty řidičů i popletených recepčních 🙂 Víme, jak nastavit účet a když je třeba něco smysluplného odladit či vylepšit, jdeme hned do toho! 

Sečteno a podtrženo, Lunchdrive nonstop každý den odbavuje všechny druhy klientů napříč jídelnami, restauracemi i výrobnami a zároveň šetří hodiny času, chyb a nedorozumění majitelům provozů a jejich týmu. Umí tohle Váš eshop? 🙂 

Otevřete si bezplatný účet a vyzkoušejte ho. 

Nebo zavolejte a zjistěte ještě víc.

Nic tím neztratíte, jen a jen získáte!