Případová studie: Bohušovická a Choceňská mlékárna

Námluvy nasazení Lunchdrive pro zaměstnance Bohušovické a Choceňské mlékárny spadající do holdingu Accom doprovázela od začátku velice přátelská atmosféra. Hned v úvodním meetu jsme totiž vypustili balónky, což byla předvěst toho, že se dohodneme.  Poptávka HR managerky paní Malinové zněla jasně: “Ráda bych získala informace k tomu, jak systém v praxi funguje.

Jsme holdingová společnost, která pro své 4 společnosti, z toho 2 z nich mají stravenky a obědy by zaměstnanci platili v plné výši – nedotované a 2 společnosti mají jen dotované obědy.

Zároveň by mě zajímalo, jestli je možné mít více dodavatelů obědů.”

Naše odpověď byla stručná: “Umíme a umíme i víc, pojďte se na online meetu podívat, co vše je možné.” 

Na společném meetu jsme prošli všechny funkcionality a rozhodli jsme se přejít k testu a v první vlně na nasazení pro zaměstnance Bohušovické mlékárny za využití stávajících přístupových docházkových čipů. Do dvou měsíců od nasazení v prvním provozu se dále nastavil stravovací systém i pro zaměstnance Choceňské mlékárny.

90% veškerého nastavení od šablony jídelníčku po hromadný import zaměstnanců se všemi potřebnými údaji, instalace terminálů na vlastní zařízení zvládla paní Malinová ve vlastní režii. S naprostým přehledem by mohla v Lunchdrive proškolovat, konzultovat a nasazovat řešení.

Nasadit Lunchdrive ve dvou provozech bravurně zvládla i HR managerka

Nastavení účtu a procesy byly následné: 

  • Terminálové řešení pro objednávání i výdej jídel
  • Využívání burzy jídel s uzávěrkou do 11:00 daného dne
  • Nastavení příspěvku zaměstnavatele
  • Vytvoření přístupových rolí a proškolení dodavatele jídel
  • Nastavení reportovacích e-mailů s objednávkami ve zvolený čas pro dodavatele jídel a zodpovědného zaměstnance v daném provozu

Vždycky je třeba něco vylepšit

Jelikož v každém provozu bylo třeba rozšířit přístupová práva pro zodpovědnou osobu v každém provozu, vytvořili jsme na přání klienta novou uživatelskou roli s oprávněními podle jejich potřeb. Stejně jako jsme díky této spolupráci poladili a vylepšili importní tabulky a chybová hlášení. 

Zjistíme, i co nemusíme 

V Lunchdrive je totiž unikátním identifikátorem číslo čipu a e-mail. Při nasazení se vždy najdou dva či tři případy, kdy si zaměstnanci zvolí e-mail pro přístup k online objednávání a ten sdílí se svým partnerem. Takže e-mail vomackovi@seznam.cz prostě pro oba neklapne 🙂 A mezi námi, chtěli byste sdílet e-mail či facebookový profil s partnerem? 😂

A vždycky dojde na loučení

Po nasazení Lunchdrive se většinou s klienty už tak intenzivně nevídáme, nevoláme si a nevidíme. Když jsme si s paní Malinovou děkovaly a loučily se, shrnuly jsme nasazení a bylo nám na obou stranách lehce smutno. S klienty máme totiž opravdu přátelské a vřelé vztahy, často se zasmějeme a dozvíme se o sobě mnohé. Také si často vyslechneme porovnání s jinými systémy, které výrobní podniky používají, ať už se jedná o funkčnost, stabilitu či podporu. A nutno s pokorou dodat, že z toho vycházíme s velmi kladným hodnocením. To nás pohání dál. 

Jak shrnula nasazení Lunchdrive HR managerka paní Malinová?

Rozhodli jsme se, že chceme opět postoupit o kousek dál v automatizaci procesů a zároveň nabídnout našim zaměstnancům větší komfort.

Tentokrát padla volba na objednávání obědů a jak už tomu bývá úplně náhodně jsem narazila na Lunchdrive.

Nebudu zastírat, že první, co mě oslovilo byla velmi příznivá cena, ale když jsem začala zkoumat dále získali si mne i dalšími přednostmi.

Při implementačním procesu naprosto úžasnou, rychlou a ochotnou podporou a jako systém svojí jednoduchostí a přístupností.

Zavedením tohoto systému jsme určitě neprohloupili a naši zaměstnanci ho velmi krátce po zavedení začali používat jakoby, zde byl odjakživa.

Pro všechny kolegy, kteří se kolem obědů „točí“ je Lunchdrive velkým pomocníkem a velmi mě těší, že náhoda svedla naše cesty dohromady.

A na závěr jeden osobní PS z Lunchdrive: 

Paní Malinová, bylo nám ctí Lunchdrive v Bohušovické i Choceňské mlékárně nasadit! Míša